Tuby
7+3 üm. Bugün rutin kontrolüm vardı fakat geçen haftaya nazaran kesede bir büyüme göremedi doktorum ve kalp atışlarını onunla birlikte ben de zayıf bir şekilde gördüm. Normal bir insanın kalbinden bile yavaş atıyo denebilir. Muhtemelen bebeğimi kaybedicem çünkü doktorum böyle bir vakaa sonrası devam eden bir gebeliğe henüz rastlamadım dedi. Ben buna rağmen ümidimi kaybetmek istemiyorum ama zormuş çok zor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu içinizde? 😔