didemsz Kızlar merhaba sabah uyandığımda iç çamaşırım ıslaktı. 30 ml kadar. Şimdi otururken yine 30-40 ml kadar sıvı geldi sizce bu şu mu?
Hemsireanne35 didemsz kaçıncı haftanız bilemiyorum ama herkeste birden gelmeyebiliyor. Son haftalarınızsa doktorunuzu arayın bir görüşün mutlaka
Cansunur 36.haftam biticek gecen hafta benimde basima geldi doktorum bazilarinda bu sekilde bebegin suyunun azar azar gelebilicegini söyledi bana doktoruna gorunmeni oneririm