sinemmksbas 28+2 haftalığiz sık idrara gitme durumu azalmıtı ama son 1haftadir tekrar başladi ama bu sefer bi anda baskılı geliyo hatta afedersiniz tuvaletten çıkınca tekrar gitme isteği geliyo ilk gebeliğim tecrübeli anneler bilgi verrmisiniz normalmi
ebruneco1108 sinemmksbas ya bende tam bu yüzden foruma girdim yazcaktim siz yazmissiniz bende öyleyim tuvalete giriyorum cikiyorum sanki yine idrarim var gibi oluyor sanki oramda baski var idrar o yüzden geliyo gibi belkide bebek baski yapiyodur bilmiyorum ki
Ozgeozgul sinemmksbas bende ilk haftalar öyleydi geçti şimdi 23 deyim yine başladı daha yeni tahlil yaptırdım kum dökme var dedi bol sıvı tüket dedi enfeksiyon yokmuş çık şükür ama sık idrar ondan mı kaynaklı bilemem ona yordum ben
sinemmksbas ebruneco1108 Aynen baskısı kötü oluyo sanki bi anda çıkacak gibi bebek korkmuştum valla😂 ilk gebelikte herşeyden endişe korku panik oluyomuş çok merakde ediyorum herseyi
Mrvnehir208 sinemmksbas 😭😭😭😭malesef bende öyleyim 27 haftalik hemde basindan beri böyleyim gayet normal bisey bebek baskı yapıyor katlancaz yapcak bisey yok🤣🥰