Ballisinsen 9 haftalik hamileyim. Basindan beridir boyle. Hareket etmeye korkar oldum. Ani harekette bazen kalkerken kasigima cok fena agri giriyor. Neden olabilir. Randevuma dha zaman var
Mavidunyamm Ballisinsen rahmin büyüyor ve kasılmalar oluyor canım çok normal 🙂 benimde sanki bıçak saplanir şeklinde ağrılarım var 13 +3 benimde 🥰
Gizemuysall3 Çok normal bebek halen tutunma aşamasında bunları yaşayacaksın zamanla geçecek sonra yine başlayacak ben tam rahatladım derken 25. Haftadayım tekrar başladı kanama vs olmadığı taktirde bir sorun olmaz
Ballisinsen Gizemuysall3 ay bilmiyorum. Ama bir kizim var onda bu kadar aci yasamadim. Mubarek bu bebek hem sinirli etti hemde belim agriyo hemde qni kasık agrisi var