Basaktrk Kızlarrr 2 gündür tansiyon düşmesi yaşıyorum yarın doktora gideceğim fakat sizede sormak istedim yaşayan varmı normalmi bir anda baş dönmesi göz kararması tuhaf bir his 🥺
Mavisperi Basaktrk benim 2. Hamileliligim 2 side hep düşü tansiyon ile geçti hep 8 3 gibi düşük hemde ama bunun tedavisi yok dedi doktorum ayaklarını başından alcaga koyup yat başka çözümü yok malesef
ayse_22 Basaktrk ben 1 aydın yaşıyorum çok normal diyorlar ama büyük tansiyonum 8 küçük tansiyonum 4 v hastane hiç bir şey yapmıyor bol su tuz tüket ve uzan
Basaktrk Mavisperi ya benim 10/4 47 çıkıyor tansiyonum yükselsede nabzım düşük çıkıyor normalde benim tansiyonum hep 12/6 12/8 böyle olunca baya kötü yapıyor 😕
Vahabova Mavisperi tansiyon duşduğu zaman kalp carpintisi oluyormu? Bende de duşuk bazen 10/6 .11/6. 9/6 oluyor
Basaktrk Annecikk34 bende yarın sabah kan tahlili verilen sabah sonuçlar çıkınca görünüme biraz gerildim normalde tansiyonla alakalı hiç sorunum yok 2 gündür böyle
Mavisperi Vahabova çarpıntı yaşamıyorum ama ciddi anlamda baş dönmesi göz kararması ve mide bulantim 2 katı oluyo