Çoğu kadında olan zararsız bir şey ama gebelikte olduğunuer ve büyüklüğü önemliymiş erken doğuma düşük riskine ve düşük ağırlıklı doğumlara sebebi olabiliyormuş doktor bana demediğine göre kötümserse değil bebeği etkilemiyor demek ki çünkü bana miyımumun santimini bile verdi diğer iki doktor işk doktor 3 tane dedi ikincisi 1 ma son iki doktor ben bir şey görmedim dedi demek ki zararsız yerde üzmemek adına olabilir anlamadım ve düşünmeyi bıraktım