Sevgili anneler, biz 17 haftalık olduk 🙏 Bebeğimin henüz hareketlerini hissetmiyorum neden acaba normal mi? Ayrıca diğer annelerde kabızlık sorunu oluyormuş bende tam tersi 🤦🏼♀️
Ayrıcaaaa doktorumuz %90 kız bebek olduğunu ama değişme ihtimali için 20. Haftayı bekleyelim dedi değişir mi acaba?
Çok soru olacak biliyorum, bir de sezeryan doğum yapan annelere sorum olacak.. Çok tedirgin oluyorum doğum sonrası için.. Doğum sonrası ağrısı, sonda takımı ve çıkarımı, bebeği emzirme durumu vs.. Bilgilendirebilir misiniz? Çok teşekkürler, hayırlı ramazanlar.. ☺️🙏