Merhaba kızlar, 38+4 deyiz. Allah nasip ederse normal doğum planlıyoruz. Cocuuuum 3600 kiloydu geçen salı. Salı ve çarşamba iki günde nişan geldi, belim ağrıyor arada kasiklarimda sızlamalar ve 2 cm açıklık var. Ne zaman dogururum acaba ? 😵💫 (sağlıkla insallah)