Mrvgk38 canım ben italyada kalıyorum benim bi arkadaşın da bebeginin kalbinin etrafında sıvı birikintisi olduğunu söylediler ona da aynı karnından sıvı almamız lazım ama bebeği kaybetme riskin var demişler yani biraz riskli bi islemmis biz sorumluluk almayız kabul.edersen yaparız demişler arkadaşım kabul etmedi başka bi doktor baktı ultrasona attı korkulacak bisi değil sıvı birikintisi kendiliginden geçer demiş