Kızlar kız kardeşim için yazıyorum bi süredir deniyorlardır olmuyordu, en sonunda doktora gittiler geçen hafta doktor rahimde kist olduğunu ameliyatla alınsa bile hamile kalamayacağını tüp bebek deneyebileceklerini söylemiş.. kızlar rahminde kist olupta aldırıp hamile kalan var mı aranızda kist bu arada baya büyükmüş