3ErkekAnnesiii Medikent hastanesinde sezeryan olan anneler rica etsem sezeryan anı ve sonrasını yazablrmi hastne işleyişini merak ediyorum da 🤨
180817 Geçen yıl mayıs ayında sezeryan oldum ahmet beyde hasta bakıcıları hemşireler ve doktorumdan çok memnunum sezeryanım muhabbet ederek geçti saolsunlar çok ilgiliydi