Gamzemert1 Merhaba arkadaşlar 7 nisanda sezeryan yapacağım epidural dedim ama etrafimdaki cogu kişi çok bel ağrısı oliyor ondan sonra falan dediler ne yapmalıyım normal mi epidural mi