Edadrmz berbat bir tadı vardı bayatmış gibi bir görüntüsü var. sordum ürünlerimiz taze oluyor dediler.
Yedikten sonra ağızda acı bir tat bırakıyor. Eşim kuruntu yaptığımı söylüyordu bir sıkıntı yok dedi tadında ama başka bir çikolatayı yedikten sonra bunu yiyince farkı o da anladı bana hak verdi.
Dışarıdan bakınca ilgili bir sayfa kargosu hızlıydı ama fiyasko çıktı benim için 😢😢😢
Neyseki vaktim var daha🙄 melodi çikolatanın sitesinden sipariş vericem inşallah 🙏🏻