Asyaaa35 Kızlar dagıtmalık bebek cikolatasını gecen hafta söyledim hemen geldi ama daha doguma 4-6hafta var kuru ve serin yerde muhafaza edebilirsiniz 18aya kadar dediler ama sizce dayanırmı izmirde oturuyorum bu arada erken söylemekle hatamı yaptım🥴 düşünemedim
Irem33 Benmde 5 haftam var ya bende sipariş versem mi diye düşünüyordum 1 hafta da gelir diyordum ama sanırım daha erken geliyormuş, serin bir yerde saklarsanız birşey olacağını sanmıyorum canım. Birde nereden yaptırdın acaba çikolatanı sorabilir miyim
Asyaaa35 Irem33 2gün içinde geldi valla kutuyu acınca da buram buram taze cikolata kokuyordu ben dogurana kadar oda gidecek🙄😂 çikolatadeposundan yaptırdım canım öneririm
Asyaaa35 Edadrmz buzdolabı mı? Aldıgım yer buzdolabına koymayın kuru serin yerde bekletin dedi buzdolabına koy cıkar tadı bozuluyormus
Edadrmz Asyaaa35 ben nişanımdada isimli yaptırmıştım öyle beklettim bişey olmamıştı bunuda öyle bekletirim diyodum ama sana öyle dedilerse öyle yap o zaman canım bak benim içimede kurt düştü😂
Suleermz Asyaaa35 ben başka bir dönemde çikolata almıştım erkendi dalapta sakladım birşey olmadı o yüzden dedim