yanlisanlamaama K-dg-c benim 12.gün 525 çıkmıştı 14.gün 2100 çıktı bence iki gün sonra tekrar baktırın iki katı artması gerekiyor doktorunuza sordunuz mu bence yükselebilir
K-dg-c yanlisanlamaama asistanıyla görüşebildim pozitif ama pazartesi tekrarlayın dedi 2. Transferim bu ilki kimyasal oldu düşük mü acaba dedim
yanlisanlamaama K-dg-c önemli olan değerin katlanarak artması pazartesi güzel haberler alırsınız inşallah 🌸
Gzm-- K-dg-c himm insallah gonlunuze gore olsun sonuc.2 gun sonra tekrarlayin yaklasik 2 katina cikmasi lazim
K-dg-c yanlisanlamaama yaptım 72 çıktı bence kimyasal ama doktorumun asistanı çarşamba tekrar test yap dedi
yanlisanlamaama K-dg-c kimyasal olmayabilir ama değer yükselmiş baya iki güne bir yaptırın bir anda daha fazla yükselebilir 🤍