Hayırlı ramazanlar kizlar 🌸 benim çok şükür 1 oğlum var 2. Olsun cok istedim oldu ama boş gebelik olduğu için 1 ay önce kürtaj oldum. O süreci ağır atlattım psikolojik olarak. Yataktan 1 hafta çıkmadım kimseyi görmek konuşmak istemedim falan. Tabi Rabbimden gelene boynumuz ince ama çok üzüldüm. Şimdi şu sıralar sürekli cevremdekiler gebelik heyecanı cinsiyet heyecanı yaşıyorlar çok imreniyorum tam unuttum diyorum sonra yine birinin hamilelik haberi falan. Allah’ım herkese sağlıklı çocuklar versin kimseye acısını yaşatmasın ama tam kürtajın kötü hissini atlattım derken baştan ağlama krizlerim geliyor. Ne zaman gecicek bu 😔