Merhaba hanımlar çok kararsızım önerilere açığım farklı bir isim olsun istiyorum ama her ismide beğenmiyorum bir kararsızlık var İLKİM koymayı düşünüyorduk eşimle hayalimizdeki isimdi onunda hem anlamca hem ilk çocuk olmasından dolayı herkes ilk çocuk ilkim ikinci çocuk olursa ikincim mi koyacaksın diye dalga geçiyor maalesef vazgeçtik o yüzden aklınızdaki isimleri paylaşırsanız çok sevinirim en azından bir fikrim olsun ☺️