Nimetfatih ahhh çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın dileğim 🙏 bizimde 17 haftada tek böbrekte genişleme var denildi normal sınır 4.5 ama bizim 4.6 çıktı. Doktorum erkek bebeklerde genelde pipi tıkalı olduğu için oluyor içeriye sızdırma olmazsa doğunca sünnetle çözülebilir sorun dedi. 21. Haftada ayrıntılı da böbrek 5.2 olmuş. Beyinde tek taraflı genişleme var sınır 8.0 olması gerekiyor bizim 8.2 ama risk 10.0 mm sonrasında başlıyor takip edeceğiz birde nifty testi isterseniz öneririm dedi. 8 eylülde yeniden randevu verdi 3 hafta sonra tekrar bakalım dedi 24+1 haftada olucam. 2 li testin güzel,parmak eklemleri güzel ben güzel olacağına inanıyorum dedi. 30. Haftalarda geçenleri duydum sizinde geçecek inşallah. Netten araştırdım iyi şeylerde okudum kötülerini de okudum. Bi arkadaşıma doğuncaya kadar down denildi. Antalya’dan İzmir tepeciğe kan verip testle öğrenmeye gittiler doktor ne kanı alayım bariz hasta bu çocuk gidin aldırın demişler. Kızı 1 yaşında ve o kadar sağlıklı ki. Haklısınız doktor diploması olması doktor olduğunu ifade etmiyor. Allah merhabmetli insanlarla karşılaştırsın hepimizi 💙