Kizlar hamilelikten önce yani normalde 85 beden desteksiz sütyen kullanıyodum ama hamilelikte ilk zamanlarimda göğüslerim büyümeye başladı 90 beden sutyene geçtim ama artık o da olmuyo sütyenin telleri de artık rahatsız etmeye başladı göğüslerim çok rahatsız oluyo artık sizce nasıl sütyen kullanmaliyim önerileriniz var mı beden kaç olmalı yada emzirme sutyenlerine mı geçiş yapsam 20 haftalık hamileyim henüz yardımcı olursanız sevinirim