Güzel anneler hayırlı Ramazanlar 🌸
Bu hafta sonu veya önümüzdeki hafta başı inşallah sezeryanla bizim miniğiniz geliyor, ben normalde çok hareketliyim ve doğumdan sonra da hantallasmak istemiyorum hemen yürümek egzersiz yapıp toparlanmak için kaç gün geçmesi gerekiyor yani dikişler yürüyüşe engel mi ne zaman kapanıyor ve bebeğimi kanguruya koyup ne zaman yürüyüş yapabilirim bilgisi olan tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim hepinize sağlıklı doğumlar dilerim 🙏🌺