Cikitabanana Merhaba herkese, ben taze bir anne adayım. Şuan 8 haftalık hamileyim ve lanet olsun faranjit oldum mevsim meyvelerini tüketsemde ağrılarım geçmiyor boğazım çok kuru çok ağrıyor. Bana tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı?
170217 Cikitabanana doktora git canım bende sık sık olurum 4 haftada falan oldum ve antibiyotik kullanmak durumunda kaldım
babyninannesi Cikitabanana acile git canim sana antibiyotik yazsin bende 6 haftalikken kullandim ama benim asiri nezle vardi antibiyotik 2 gunde iyi etti kurtuldum faranjit daha kotu meyveyle falan gecmez anca antibiyotik gecirir
CananDuru Cikitabanana zencefil cayı tüketebilirsin taze sencefil dogra 6-7 ince dilim sonra suda kaynat guzelce biraz bekle ill sıcagı ciksin sonra inine bir dilim limon ve cay kasigi bal koy bn 5 gunde anca gecirdim bu çayla bogazin yanmasinin antibiyotigi resmen cok gecmis olsun