Hanımlar merhaba. 31. Haftalık oldum ve kendi doktorumdan artık hiç memnun değilim. Her şikayetimde benimle konuşup anlatmıyor bile neyim olduğunu. İlaç yazıp gönderiyor. Bir an önce güzel ilgilenen bir doktora ihtiyacım var. Bursa da siz hangi doktorlara gidiyorsunuz ? Memnun musunuz ? Sizden ricam bana da Doktor önermeniz 🙏🏼🤍