minikturtam1 progestani hap olarak kullanıyorum sabah akşam ama 200 mg yani günde 400mg içiyorum zaten baş dönmesi yapıyor arada ama kan pihtilasmam var kuzum o yüzden doktor önlem amaçlı verdi iğne kan sulandirici pihtilasmam var diye günde bir tane kullanıyorum normalde sıkıntım yok arada geliyor 4 günde bir hafif pembe gidiyor bazen dediğin gibi adet sokulecekmis hissi gelince aşırı korkuyorum anlatamam resmen ağlıyorum korkudan ama kesemizi gördük 4+2 de şuan 4+5 teyim evdeyim işte yapmıyorum bol bol yatiyorum yoğun şekilde değil akintimin içinde geliyor bazen peçeteye silince 4 günde bir oluyor yani hamileligimi öğrendiğimden beri 2 kere oldu zaten şuan 4+5 teyim