Sarahh acı eşiği kişiden kişiye değiştiği için bişey diyemiyorum ama çok korkunc bir şey olsaydı asla ikinciyi düşünmezdim insanlar abartılıyor ameliyat esnasında hiçbir şey yok zaten beş dk da bebek çıkıyor panik yaptığınız an sakinleştirici verip rahatlıyorlar sizi umursamaz oluyorsunuz biraz rahat geçiyor ilk yürüyüş gerçekten zor ama kalkıp yürüdükten sonra asla oturmadan devam ederseniz 5. Gün sabah hiç ameliyat olmamış gibi kalkarsınız uykunuzdan bende öyle olmustu hep yürüdüm ama zorlansamda ağrı kesici yapılınca acıyı hissetmiyorsunuz çok ağrınız olursa agrı kesici isterseniz eve çıktığımda da acile gidip yaptırdım iki gün agrı kesici ve daha rahat atlattım gelip geçiyor öcü gibi göstermelerine aldanmayın gayet rahat oluyor yAni elbette zorlanacaksınız sonuçta kesi ameliyat kolay DEĞİL ama yürüyüş ve ilaçlarla çabucak atlatıyorsunuz