Dun gece saat 4,5 azacık suyum geldi 6,7 gibi biraz daha fazla geldi sonra ağrılarım başladı belimin aşagısına sanki bıçak saplanıyor 10 saniye falan geçiyor sonra yine başlıyor pembe renginde de sulu gibi kan geliyor hastanedeyim şu an bilenler yaza bilir mi acaba çok mu surer bu sancılar?😣