1 Nisan Cuma gecesi tuvalete gittiğimde peçeteye hafif pembe lekeler geldi. Herhalde nişanım geldi dedim, hafif sancım da vardı. Doktorumla iletişime geçtim hastaneye gidip muayene olmamı istedi. Yapılan muayenede herhangi bi sıkıntı görmediler, nst ye göre sancım da 40 ın üstüne çıkmıyodu. Tekrar eve geldik. İlerleyen saatlerde sancı aralıkları azalmaya ve şiddeti artmaya başladı. Lavaboya gittiğimde adet kanaması gibi kanamam oldu koyu kırmızı renkte. Günlük ped çare etmedi normal ped taktım. Doktorumla iletişime geçip tekrar hastaneye geldim. Plasenta nın yavaş yavaş rahimden ayrılmaya başladığını söylediler. Bu yüzden acil sezeryana alındım. Genel anestezi oldum. Kızım kan yuttuğu için tedbir amaçlı yoğun bakımda nolur kızım için şifa dualarınızı esirgemeyin. Sezeryan sonrası malum dikiş yerleri sızlaması yaşıyorum umarım kısa zamanda geçer. Ben hep normal doğum istiyodum ama o gece yaşadığım sancıdan sonra normal yapamazmışım bunu anladım. Benim hikayem böyle. Umarım sizlerin daha güzel hikayeleri olur 🤲🙂