busekoraltan benim de Allah’tan bişi olmasa Mayıs sonu olcak canım. Bende izmir’deyim. İlk 15-20 gün uzun kollu giydirmek gerek gibi. Yenidoğan olduğu için vücut ısısını dengede tutmasi zor olur. O yüzden de;
1 tane 0-1 ay alt üst takım hastane çıkışı
1 tane 10 lu hastane çıkışı
1 tane 5li hastane çıkışı
1 tane alt üst 0-3 ay takım
1 tane tulum, 1 tane alt üst takımlı hastane çıkışı
2 tane de 0-3 ay tulum aldım. Bunlar hep uzun kollu
3,4 tane kısa kollu, şortlu 0-3 ay tulum
4 tane kısa kollu şortlu 3-6 ay tulum
6 tane de 3-6 ay alt üst şortlu kısa kollu yazlık takım aldım ❤️🥰