Kubrasimsek58 Kızlar 9 haftalik gebeyim doktorum zorlanmiyosan tutabilirsin dedi happymom da canlı yayında 12 haftaya kadar yeterli besinleri alarak tutabilirsiniz dedi daha önce tutan varmi merak ediyorum
esradgn123 Kubrasimsek58 Ben de dokuzuncu haftadayım doktora hiç sormadım ama bulantıdan tutabileceğimi sanmıyorum
Hurricane Kubrasimsek58 ben de 9 haftalık hamileyim sabah bulantıları ve istifra etmelerim oluyordu ama sahurda yağsız yiyecekler tükettim çubuk kraker yedim birkaç tane zeytin ve muz tükettim şuanlık bulantım yok
Asli1453 Kubrasimsek58 14haftalik hamileyim ve orucum inşallah iyi geçer doktorum tutma demişti ama denemek istiyorum senede bir defa geliyor kaçırmak istemem
Kubrasimsek58 esradgn123 bende hiç bulanti yok çok şükür doktorum o yüzden tutabilirsin dedi bide kayinvalidem de bütün cocuklarinda tutmuş hatta eşimde benim gibi hamileymiş ama ben tutucam heralde sadece biraz korkuyorum
esradgn123 Kubrasimsek58 Bulantı yoksa tutarsınız inşallah Benimkinin ne yapacağı belli olmuyor bazen ölüyorum bulantıdan bazen de çok iyiyim 🤷🏻♀️
Kubrasimsek58 Asli1453 Allah kabul etsin canim aynen bende sadece bi kaç saçma bilgiler var onlar beni korkutuyor ama tutucam Allah izin verdiği sürece
Asli1453 Kubrasimsek58 Amin cnm Allah razı olsun Rabbim kolaylığını verir elbet sen kendi bildiğini yap zorlanirsan tutmassin
_anne_kuzusuu00 Bizde 10+6 yız bugun orucuz insallah bebişlere birsey olmaz hem tutcam diyorum ama bir yandan da korkuyorum rabbim korur insallah 😊🙏🙏
Kubrasimsek58 _anne_kuzusuu00 Ya kayinvalidem başka büyüklerim hep tutmuşlar bisey olmaz Allahin izniyle 🤲🏻
Dmllale Rabbim tüm tutanların orucunu kabul etsin🤲 Son ayım olduğu için tutmuyorum 1 2 gün tutucam ama her akşam kuran ı kerim okuyacağım nasipse birbirimize dualar ederek geçirelim ramazı sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🥰
Ebrueylul18 Bende daha yeni öğrendim hamile olduğumu doktorada gitme imkanım olmadı bu aralar ben de tutuyorum Allah’ın izniyle bişey olacağını sanmıyorum
_anne_kuzusuu00 Kubrasimsek58 nasıl gidiyor mide bulantısı flan varmı biz iyiydik ama iftarda ne birsey yiyebildik ne içebildik midem cok bulanıyor 😖😖
busra2253 Rabbim hepinizin orucunu kabul etsin bebişlere yansımaz umarım 🙏🏻 Ben susuz ve enerjisiz bırakmam istemedim bebeğimi o yüzden tutmuyorum
Kubrasimsek58 _anne_kuzusuu00 ay bende hiç bulanti falan yok çok şükür sadece ara ara kasiklarim ağrıyor başka biseyim yok canim