Merhaba hanımlar,hayırlı ramazanlar rabbim tuttuğunuz oruçları kabul etsin inşallah ❤️
Ben bugün çatlatma iğnesini oldum femera kullanmıştım
3,4 aydır tedavi görüyordum ki bu ay değerlendirme aşaması Ramazan’a denk geldi.
Bugün iğne olduğum için zaten tutmayı düşünüyordum,diğer günler tutarım demiştim
Dün Doktoruma gittiğimde ilaçlarımı yazdı sabah 10 akşam 10 dedi hocam ama ben oruç tutmayı düşünüyorum diyince ya tedavi ya oruç dedi oruç tutmayacaksın diyince çok üzüldüm bi şey olacağını düşünmüyordum
Bu konu hakkında fikri olan var mı diyorum ki rabbim oruç tutarsam asıl mükafatını verir 😊
Benimle aynı sürece gelen var mı fikirlerinizi merak ediyorum