Sermincev Kızlaaar 37+3 haftalığım rüyamda nişanımın geldiğini gördüüüm 😍 ama kafama çok takmıştım ne zaman doğuracağım diye acaba ondan mı gördüm, yoksa bu bir işaret miii 🤩 rüya tabirlerinden de bişey anlamadım siz ne düşünüyorsunuz ☺️
Emine003 Sermincev Bence psikolojik canım 😅 benim de erken doğum riskim var geçen rüyamda erkenden doğurduğumu gördüm ağlayarak uyandım çok kötüydü psikolojimizin altına yerleşiyo maalesef
Serapmehmet_19 Sermincev bende hergün rüyamda doğuruyorum ama bi uyanıyorum rüyaymış, bence biz onu düşünerek yatıyoruz öyle görüyoruz 😅😅😅, bizde 37+5 hadtalığız acaba ne zaman doğurucam diye diye Hergün doğuruyorum rüyamda 🤭
Sermincev Emine003 yaa inşallah zamanında sağlıkla doğurursun canımm ❤️❤️❤️ Allah yardımcımız olsun🙏🏻☺️
Emine003 Sermincev amin amin canım benim inşallah 🤲🤗 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sende sağ salim kucağına alırsın canım ❤️🌺