Kızlar 39+5te gelen mucizemi sizinle de paylaşmak isterim . Belki bir çoğunuzla postlar altında konusmusuzdur doğmuyor dogmayacak diye taa ki 30 Mart sabahına kadar . Kalktım ve adet sancıları gibi belimden kasıklarıma vuran agrılar vardı işte o an anladım biseyler oluyor bir gun öncesinden vajinal muayene olmustum belki onunda etkisi vardır ama önce 30dk da bir giren kramplar oldu sonra 20 sonra 15 ve dedim kş tamam buraya kadar bu arada anlattıklarım 3 saat içerisinde yani hemen olmadı tabii ki evde rahatlamak için pilates topunda hareketler yaptım sancımı hep yerde karşıladım diyebilirim . Sonra eşime haber verdim tabi geldi ve hop hastaneye gittik 4cm açılma gittikçe de canım nasıl yanıyor şstersen sezaryene alabiliriz dediler ben kabul etmedim epidural normal doğum yaptım ama epidural çok mu işe yarıyor orası tartışılır tabi bana göre .4 saat içinde dogumhaneye alındım 10 dk içinde doğdu güzel kızım ama çok zorladı ilk gebeliğim ve maalesef yırtık dikişte oldu ama önemli değil doğdu ya acılı sonu güzel bir hikaye işte çok şükür rabbime toparlanmam 1 hafta 10 günü bulacaktır muhtemelen ama olsun buna da razıyım işte doğum hikayem bu şekilde inşallah hepiniz hayırlısıyla kucaklarınıza alırsınız melekleri ☺️💗👼🏻