eylulsmommm Hanımalr merhaba. Bugün eşimle evlilik yıl dönümümüz. İlk yılımız. Bugn için evde neler yapabilirim tavsiyesi olan var mı ? ☺️
eylulsmommm cigdem4154 öyle yaptım mum ve gül yapraklarıyla hoş bşr ortam yaratmıştım ama eşim çok acıkmış mçgözğ görmedi 🤭
Deletedmom_110 Onun sevdiği yemekleri tatlıları yapabilirsin güzel bir iftar sofrası kurarsın istersen resimli pasta yaptırabilirsin😇 İki hafta sonra eşimin doğum günü ben böyle yapmayı düşünüyorum.bu arada hediye aldıysan ne aldın 😇
eylulsmommm Hediye alamadım malesef. Güzel bir sofra hazırladım mumlar gül yaprakları sevdiği yemekler vs o dayıl dönümü hediyesi baklava almış 🤭 öyle geçirdik.