queenz bi kaç gündür midemin asidi tam boğazımda duruyor sanki 😔 çıksa yakacak her yerimi geri gitse gitmiyor 😥 bi kaç tane yastıkla yarı oturur pozisyonda uyuyorum hiç bişey rahatlatmıyor 😥 tecrübeli annelerin güzel çözümleri İçin bekleyeyim şurada 😋