Urgen normal canım her kestee olacakk diyee bir şey yok.ben ilk hamileliyimde bulantıdan hiç bir ley yiyememişdimm açç kalıyordumm kokulara biile tahammülüm yokdu sonra gitdiöö kalbi durmuş kürtaj oldum 3 ay korunduk 3aydan sonraa hamile kaldımm şimde 8 haftalık çift yumurtaa ikizlerim var ama birinin kalbini duyduk ötekini duyamadık doktor geç döllenme ola biliyor diye söyledii.şimdii her şey yiyorum içiyorumm ara ara bulantı oluyor amaa öyle aşırı diyil