Aypare_ Kızlar basuru olupta normal doğum yapanınız var mı ? Bende 2 tane meme şeklinde basur var ve dünden beri biraz sancı yapıyor , normal doğumda haliyle ıkıncaz falan bide 3.sü çıkmasın bunun🙄
505050 Aypare_ bnde bağirsak ülseri var aynı basur gbi. Doktor sezeryan düşünelim istersen ikinmadan dolayı artmasin kanaman dedi ilk doğumum ve sezeryan dusunuyorum
litfenama Aypare_ ablamında vardı. Normal doğum yapmıştı. Çoğalmış daha kötü olmuş tabi. Ama bir arkadaşım sezaryen olurken doktor kesti benimkini demişti. Doktora böyle bir şey sorulabilir.