sevo_asc canım birçok yasal hakkın var , onların da bu haklara itiraz etme lüksü yok , hamile insana mümkünse biraz hoşgörüyle yaklaşsınlar kimse hamileliğini çalışarak yorularak geçirmek istemez herkes zorunda olduğu için çalışıyor onlarda anlayışla yaklaşsınlar bir zahmet