Boniboncuk Kızlar detaylıda doktor böyle dedi. Ama önemli değil yukarı çıkıyor genelde sonradan dedi. Bu durumu yaşayan var mı
Seyma-Aslan00 Boniboncuk dün detaylı bana da öyle denildi canım. Previa değil rahime 32mm denildi. Endiselendim bende
Boniboncuk Seyma-Aslan00 canım sonrasında kendi doktorumla gpruştum onemli değil zamanla çıkıyor dedi Ama sana rahım uzunlugundan bahsetmiş sanırım 32 mm dediği
Seyma-Aslan00 Boniboncuk yok canım rahim uzunlugu degilmiş o bende öyle sanmıstım. Plasentanın asagısının ağıza uzaklıgıymıs. Düzelir dedi bana doktorum. Cok sükür ağrım kanamam yok previa olmadıgını söyledi