Severozge Çarşamba günü yeniden kan vericem evde test yapıyorum çizgi koyulaşti zaten Perşembe günü de bir kadın doğuma gideceğim o zaman öğrenmiş olurum haber veririm. Şimdiye kadar sadece iki kere kan verdim haftası vs yoktu, artış takip edilsin dediler bende bekleme kararı aldım. Bir çok belirtiyi yaşıyorum hamile olduğumu da hissetmiştim planlıydı zaten. İki aylık evliyim ilk denememizdi nasip oldu çok şaşkınım bende değişik duygular hissediyorum hastaneye gitmeye bile cesaret edemiyorum. 🥺