Sermincev ben acilden giriş yaptoğım için maalesef stajyerlerin eline düştüm bana çok yanlış uygulamalar yapıp acı çektirdiler 2 gün boyunca 3. Gün 4 cm açıklıkla tüm riskleri kabul edip stajyerlerin elinden kurtulmak için eve geldim 3-4 saat evde sancı çekip başka bir hastaneye gittim açılmam 6 cm olmuştu saolsunlar orada ebeler o kadar iyiydiki ilk 2 günü saymazsak 6 cm açılmayla 3-4 saat içinde kendi sancımla doğurdum
Bu aradaa düzenli hastane bulamama sebebim gurbette olmam gelin geldiğim gün hamile kaldım çok hastane denedim ancak olmadı yardımcı olanım kimsemde yok burada o yüzden hastanelerde sorun yaşadım yoksa doğum en güzel ve kolay kısmı oldu 🤍