Suem-58 Kızlar merhaba 8.ayıma girmiş bulunmaktayım hurma yemeye başlamalımıyım sizce yoksa biraz daha bekliyim mi ..
Wonderful_mom Suem-58 bence hic bir faydasi Yok.. ben sanci cekerken kutu kutu yedim hic etkisi olmadi
Mltmsncn Suem-58 bana doktor 37.haftada yemeklerden sonra 2 adet şeklinde söyledi. Birde sabah akşam kekik çayı içmemi istedi. 39.haftamda 3 cm acıklığım cıktı. İsterseniz o haftayı bekleyin.
Beyzanrr Suem-58 canım sen niyetini temiz tut ben günde 3 tane yiyorum bebeğim baş geliş çok şükür hurmayı ağzına ya şafi diyerek ye bence faydası oluyor kişiden kişiye de değişiyo sen günde 2 tane ye artık geç bile kalmışsın
Mltmsncn Suem-58 doktorum önermişti. Hangisi tam etkili oldu bilmiyorum ama 3 cm açıklığım vardı muayene oldugumda. Hem hurma hemde kekik çayı tükettim ben