Ben en son 5 aylıkken ağda yaptım sonrası hep jilet bende kıl takıntısı var bir de asla yüzümde elimde kıl olmaması gerekiyor rahatsız hisseditorum. Şuan 8. Aydayım. Malum göremiyorum ama bir yöntem buldum bacağımı makinenin üzerine kaldırıyorum. o şekilde daha rahat oluyor eğilmek zorunda da kalmıyorum. Eğer yapabilirsiniz deneyin derim. Ben kuaföre girmeye cesaret edemiyorum hem erken doğum tetikleyeceğş için hemde hijyen açısından geriliyorum.. tüy dökücülerde içeriğindeki şeyler sebebiyle ph bozduğu için zarar verebiliyor. En sağlıklısı jilet gibi geliyor bana 🤭