rkyycbnn Ebrugy hiç biri desem 😂😂 yani Karan da Burak özcivitin oglunun ismi mi diye koymak istediniz szie kalmişta bilemedim
kadifemsii Ebrugy arden ismini beğenemedim hoş gelmedi. Diğer isimler tek başına daha güzel bence . Atlas yada karan yada Aras tek daha güzeller
Ebrugy rkyycbnn Burak Özçivit in oğlunun ismini ilk defa sizden duydum🤣 araştırmalar da hep karşıma çıkıyor bayağı popüler bir isim sanırım o yüzden ikinci isim olarak tercih ettim
kadifemsii Ebrugy ben tek isim taraftarıyım 🌸 ama siz bilirsiniz tabi çift isimlerde uyumlu olursa güzel geliyor kulağa sadece arden ismi hoş değil
Fasulyem2 Ebrugy bence hepsi tek olarak güzel ama iki isim gereksiz tek isim koymanızı tavsiye edebilirim