Cennetgamze01 Merhaba 1 haftadr kanamam var 10. Haftadayım progestan kullanıyorum azalıyor ama tamamen geçmiyor ne yapmam lazım anlamıyorum
Aslaninannesi01 Cennetgamze01 başka doktora da görünün isterseniz ben o iğne sayesinde kurtuldum progestanı bırakmıştı hatta