Bende 26 haftalık ikiz gebeyim. Nerdeyse 1 aydır yaşıyorum sertleşme. Dr günde 7-8 kez normal demişti . Dün 15 kere olunca hastane çağırdı. Nst bağladı sıkıntı çıkmadı rahim ağzı da iyi dedi . Adalat verdi magnezyum a ek . Yinede korkuyor insan . Sizin durumunuzda biraz farklı yinede dr irtibat halinde olun