Melikeylmaz Kızlar 32+1 haftalık hamileyim. Plasentamda kireçlenme olduğunu öğrendim bugün. Ama çok önemli bir şey değil dedi doktorum. Ayrıca doğum şeklimi sordum bebeğin duruşuna göre normal doğum olabilir kafası aşağıda dedi. Şu kireçlenmeyle ilgili bilgisi olan var mı 🤷🏻♀️
Naz_izmir Melikeylmaz 36 haftadayım bendede plesenta yaşlanma varmış bu hafta öğrendim sezeryan olcak dedi bana
deletedmom6295 Melikeylmaz bunun için belirli ilaçlar kullandırıyorlar bildiğim kadarıyla magnezyum gibi. doktorunuz önermiştir diye düşünüyorum
Denizkizi Gecmıs olsun ıns sorunsuz bır sekılde bebegınızı kucagınıza alırsınız .. Bılgım yok bu konuda
Melikeylmaz deletedmom6295 yapılacak bir şey yok bunun için normal bir şey 30.haftadan sonra yaşlanma olması dedi ama bilemedim 🤷🏻♀️