Burcusenkoc Serenay07 çok zor bıraktım canım içmediğim de hiç bisey yiyemiyprum ilk başta 2 tane içiyordum sonra 16 dan sonra teke düşürdüm 26-27. Haftalarımda bıraktım 🤦🏼♀️
Bsrbsrrr Serenay07 24. Haftada bıraktım 😨 öncesinde belki bıraksam yine bulanmazdı ama tabi 1-2 hafta öncesi en fazla çünkü yine haftada 1 de olsa kusuyodum çok şükür bırakabildm🙏🏻
Elfs Serenay07 kötü oluyorsanız bırakmayın neden bırakıyorsunuz ki. Keşke bana da bir şeyler iyi gelse de içsem. 32 hafta oldu hala bulanıyor hala bulanıyor. Hiç bir ilaç, serum fayda etmedi.
Uysll Serenay07 bulantım bittiği an bıraktım hiç problem de yaşamadım ben 13.haftamda bulantım bitmişti sanırım o zaman bıraktım
BMelek Serenay07 29. Haftalikken biraktim ama hala midem bulaniyor mideniz bulaniyorsa zorlamayin kendizi bitkisel hamileller icin uretilen bir ilac bir zarari yok biraz zaman gecince tekrar denersinjz
sulemsi123 12.haftamda doktor içme artık demişti kesti ilacı birden.mide bulantılarım istifra etmelerim devam ediyor doktor söylediği için ilacı da içmiyorum çok zor durumdayım
Serenay07 sulemsi123 sabahtan bellı 4 sefer istıfa ettım asırı zorlandım esımden tekrardan ıstedım hapı ve hiç bırseyım yoktu gezıp dolasıp yıyop ıcıyordum ılacı bırakmak yataklara düşürdü beni
Beyzossb Serenay07 19 haftada düzenli içmeyi bıraktım .20+2 yiz hala arada midem havalanıyor sanki içiyorum
happycatnap Ben 16 18 hafta dolaylarında birden bıraktım kusmalarım ve feci bir baş ağrısı geri geldi, sonra kademeli bıraktım. Bir gün içiyor ertesi gün içmiyordum bir süre öyle devam ettim sonra 3 günde bir almaya başladım derken gün artıra artıra bıraktım.
Serenay07 happycatnap bende öyle yapım dedim ama baksana ramazanın bırıcı günü halim kalmadı allah yardımcımız olsun