Durdaneokan ilk dahiliyeye git dahiliye sana diyet ve yurus yap der iyi bir diyetisyene git ben diyetisyene gidiyorum bana 1 hafta diyet yap gel dedi ve düzenli şeker ölçtüm aç tok gittim istediği kadar düşük değildi insülin başlattı hem diyet hem insulin kullanıyorum