Gudeneylem12 tutuyorsanız bu sizin bileceğiniz iş hamileye farz değil kazası mümkün kimse size çocuğunuzu riske atın bişey olmaz yada olur diyemez , farzedin ki burdakiler tutun bişey olmaz dicek sizin bebeğinize allah korusun bişey olsa burdakilere mi yükliyeceksiniz vebalini sizin bedeniniz sizin bebeğiniz sizin çocuğunuz göze alabilen tutar alamayan sonrasında kazasını yapar sonuçta içimizde allahın emanetini taşıyoruz biz nefsimize sahip çıkarız çıkmasına tabiki ama bebeğimin gelişimini sonradan telafi edebileceğim birşey için bu şekilde etkilemek istemem açıkcası bu benim tercihim tutanlara saygım sonsuz herkez kendi çocuğundan sorumlu iyi günler ..