Nazlimom Salı günü doğum yaptim nescafe fln içmiştim perşembeden beri baş ağrısı var kafamı kaldırdıgım an ağrıorrr nası geçicek sezeryan olanlar kaç günde geçti sizin?
Eceguldemir55 Nazlimom ben ilk sezeryanimda yaşamamıştım ikinciye de az kaldı. Siz genel mı oldunuz spinal mi acaba
Nazlimom Bahar1508 bide bacak bileklerimin şişi gitmedi yüksekte tutıyorum ama baş ağrısı mahvetti türk kahvesi deniycem bide şekersiz😕
Bahar1508 Nazlimom kahve içme bence parol kullan ben sezeryandan önce böyle şiş değildim sonrası her yerim şişti doktor 10 güne geçer dedi