Ah ah kızlar hamileliğimin başından beri lekelenme yaşıyorum ara ara. 35+6 yim geçen hafta dan beri yine var. Acaba gün içinde çok fazla yorulmaya başladım malum son ay o yüzden mi oluyor diyorum cunku 4-5 ayrı doktora gittim sebep bulunamıyor, bebekte gayet iyi. Bu sabah yine bel ağrısı adet sancısı gibi hafif sancı ve kahverengi lekeyle uyandım… bi doğursaydım😣